Сайн байна уу?

Юуны түрүүнд миний блог-д зочилж байгаа таньд ♥ЧАМИН♥ миний зүгээс талархал илэрхийлэе. Манай блог-ийн гол зорилго бол таны хүссэн бараа бүтээгдэхүүнийг Америк-т орших жинхэн дэлгүүрээс нь худалдан авж хурдан шуурхай чанартай илгээх зорилготой юм.
Та өөрийн хүссэн бараагаа интэрнет-ээр хайж шоппиндоод надад мэдэгдэхэд би таны барааг дэлгүүрээс нь худалдан аваад 10-15 хоногийн дотор илгээмжээр явуулах юм.
Хэрвээ та интэрнет-ээр шопиндож цагаа үрэх сонирхолгүй бол ♥ЧАМИН♥ миний бие таньд дуртайяа туслах болно.



Эрхэмсэг бүсгүй танийг хүндэлсэн ♥ЧАМИН



Saturday, April 3, 2010

Анхны Захиалга




Миний хамгийн анхны захиалга TWILIGHT-ийн цуврал ном байна гэж зүүдлээчгүй явж байлаа шүү.

Миний уншиж байсан романтик номнуудаас бараг л хамгийн амттай нь байсан. Бүгдийг нь уншиж дуусгачихаад хурдан уншсандаа их харамсаж байж билээ :)


Олон юм яриад яахав Халиунаа чамайг номоо аваад амтархан уншихад чин GoodLucK!
Чамайг хамгийн анхны маань захиалагч болхоор дэлгүүрээс ном авж байхад сэтгэл маань хөөрөөд чамд TWILIGHT-ийн бас номны хавчуурга бэлэг болгож авсан. Таалагдана байхаа гэж найдаж байна.
~Thank You

No comments:

Post a Comment