Сайн байна уу?

Юуны түрүүнд миний блог-д зочилж байгаа таньд ♥ЧАМИН♥ миний зүгээс талархал илэрхийлэе. Манай блог-ийн гол зорилго бол таны хүссэн бараа бүтээгдэхүүнийг Америк-т орших жинхэн дэлгүүрээс нь худалдан авж хурдан шуурхай чанартай илгээх зорилготой юм.
Та өөрийн хүссэн бараагаа интэрнет-ээр хайж шоппиндоод надад мэдэгдэхэд би таны барааг дэлгүүрээс нь худалдан аваад 10-15 хоногийн дотор илгээмжээр явуулах юм.
Хэрвээ та интэрнет-ээр шопиндож цагаа үрэх сонирхолгүй бол ♥ЧАМИН♥ миний бие таньд дуртайяа туслах болно.



Эрхэмсэг бүсгүй танийг хүндэлсэн ♥ЧАМИН



Friday, April 23, 2010

DRESS

Зун цаг удахгуй ирж байгаа болхоор та нартаа хэдэн DRESS сонирхуулая гэж бодлоо.

Та нэг палаж захиалвал таны палажны үнэ дээр нэмэгдээд монголруу тээвэрлэх үнэ $8.00 нэмэгдэх болно. Харин нэгээс дээш палаж болон ондоо барааг хамтад захиалвал таны тээвэрлэлтийн зардал арай хямд тусах магадлалтай.

#1
ҮНЭ $30 зөвхөн М size байгаа.



#2
ҮНЭ $30 зөвхөн М size байгаа. Өөр өнгө ягаан байгаа.



#3
ҮНЭ $30 S,М size байгаа.



#4
ҮНЭ $30 зөвхөн М size байгаа.



#5
ҮНЭ $30 S,M size байгаа.





Та бүхэнд эдгээр палаж-ны холбогдолтой ямар нэг асуулт байвал надруу имайл бичээрэй. Хэрвээ та сонирхоод өшөө зураг харахыг хүсвэл би боломжоороо таньд зурагнууд явуулах болно. Та имэйл бичэхдээ надад хэддэх дугаарын ямар үнэтэй палаж сонирхож буйгаа тодорхой хэлэхэд л хангалттай.

No comments:

Post a Comment