Сайн байна уу?

Юуны түрүүнд миний блог-д зочилж байгаа таньд ♥ЧАМИН♥ миний зүгээс талархал илэрхийлэе. Манай блог-ийн гол зорилго бол таны хүссэн бараа бүтээгдэхүүнийг Америк-т орших жинхэн дэлгүүрээс нь худалдан авж хурдан шуурхай чанартай илгээх зорилготой юм.
Та өөрийн хүссэн бараагаа интэрнет-ээр хайж шоппиндоод надад мэдэгдэхэд би таны барааг дэлгүүрээс нь худалдан аваад 10-15 хоногийн дотор илгээмжээр явуулах юм.
Хэрвээ та интэрнет-ээр шопиндож цагаа үрэх сонирхолгүй бол ♥ЧАМИН♥ миний бие таньд дуртайяа туслах болно.



Эрхэмсэг бүсгүй танийг хүндэлсэн ♥ЧАМИН



Tuesday, December 14, 2010

APPLE IPHONE 4G




Сайн байцгаана уу,

Apple iPhone 4G-ийг та бүхэнд Америкийн Нэгдсэн Улсад орших Apple-ийн албан ёсны дэлгүүрээс худалдан авж чанартай, найдвартай, түргэн шуурхай ажлын 10-14 хоногт Монгол уруу явуулна. Таны захиалсан Apple iPhone 4G утас хайрцгандаа гадуурх уут нь урагдаагүй дэлгүүрээс худалдан авсан чигээрээ илгээгдэх болно.
Таньдаг хүн маань Монголоос саяхан Apple iPhone 4G-ийг захисан ба Монголд зарагдаж байгаагаас хамаагүй ондоo,маш хялбар ойролцоогоор 20,000 төгрөгөөр тайлагдаж байна гэсэн болохоор би та бүхнийг сонирхож магадгүй гэж бодлоо.

Таныг хүндэтгэсэн Чамин,

Эндээс Apple-ийн дэлгүүрээс авах болон USA-аас Монгол уруу 10-14 хоногт илгээх тээврийн зардал ороод:

16GB - $1000
32GB - $1200

1 comment:

  1. Сайн байна уу Чамин
    Америкаас юм захиж болдог хэвээрээ юу? Юм захих гэсийн.
    Баярлалаа.

    ReplyDelete